Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός υποστηρίζει πλήρως τη διοργάνωση του τουρνουά «Π. Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ και σκοπεύει να ζητήσει κλειδάριθμο ώστε να αγωνίζεται εκτός έδρας τις συγκεκριμένες ημέρες.
Η επιθυμία του Επτάστερου είναι ο φετινός τελικός του τουρνουά να πραγματοποιηθεί στο ανοιχτό ΟΑΚΑ, με την παρουσία 70-75 χιλιάδων θεατών, προσφέροντας εικόνες που θα κάνουν τον γύρο του κόσμου.
Η ανταπόκριση της πράσινης ΠΑΕ, που την επόμενη σεζόν θα χρησιμοποιεί το Ολυμπιακό Στάδιο, είναι εντελώς θετική, λέγοντας πως διατεθειμένοι να συμβάλλουμε στην υλοποίηση της πρωτοποριακής ιδέας για τη διεξαγωγή του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ.
Οτιδήποτε σχετίζεται με την περαιτέρω ανάδειξη του συλλόγου και συμβάλει στη συσπείρωση όλων των τμημάτων, αλλά και στην εξάπλωση του μεγαλείου του κόσμου της ομάδας μας, θα μας βρίσκει συμπαραστάτες.
Στο πλαίσιο αυτό είμαστε θετικά διακείμενοι να ζητήσουμε μέχρι και κλειδάριθμο στην επικείμενη κλήρωση του πρωταθλήματος προκειμένου στις ημερομηνίες 19-20 Σεπτεμβρίου να αγωνιστούμε εκτός έδρας.