Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ιωαννίδης: Στη Βοσνία γιατί έχει ωραία κεμπάμπ αλλά να νικήσουμε αυτή τη φορά

Ιωαννίδης: Στη Βοσνία γιατί έχει ωραία κεμπάμπ αλλά να νικήσουμε αυτή τη φορά

Ο Φώτης Ιωαννίδης απάντησε με χιουμοριστικό τρόπο στο ερώτημα Βίκινγκουρ ή Μπόρατς Μπάνια Λούκα στα Play-Offs του Conference League.

Ο διεθνής επιθετικός επέλεξε αντίπαλο για την επόμενη φάση.

«Στη Βοσνία γιατί έχει κάτι ωραία κεμπάμπ που φάγαμε αλλά να κερδίσουμε αυτή τη φορά» είπε αναφερόμενος στο 1-1 στις 3/10 στη Βοσνία με την Μπόρατς Μπάνια Λούκα για τη φάση των ομίλων.

Για το εντυπωσιακό γκολ που πέτυχε κόντρα στη Δυναμο Μινσκ από τα 35 μέτρα με λόμπα. «Ήταν λίγο πιο δύσκολο το γκολ από εκείνο με Αστέρα Τρίπολης πέρσι, βρίσκω πιο περίεργα τη μπάλα, το άλλο ήταν πιο κοντά. Με τη Λανς ήταν σίγουρα πιο δύσκολο. Το συζητάγαμε με τον Μπακασέτα στα αποδυτήρια, εκείνη τη στιγμή δεν σκεφτόμουνα ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, μου βγήκε αυθόρμητα, ήταν ένα ένστικτο, κάτι το οποίο το έχω, τι να πω».

Για την εμφάνιση της ομάδας: «Ήταν μια πλούσια εμφάνιση, πετύχαμε τέσσερα γκολ, κάτι που μας έλειπε να σκοράρουμε παραπάνω γκολ, το καταφέραμε με ποικίλους τρόπους, το ευχαριστηθήκαμε κι εμείς και ο κόσμος, πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς αυτή την κατεύθυνση».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)

Παρελθόν και ο Ρενάτο Σάντσες (pic)

Παρελθόν και ο Λαφόν (pic)

Παρελθόν ο Κώτσιρας