Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Στην Αθήνα ο Γκάμπριελ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη EuroLeague»

Στην Αθήνα ο Γκάμπριελ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη EuroLeague»

Στην Αθήνα βρίσκεται από το πρωί της Τρίτης (24/12) το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού AKTOR, Γουένιεν Γκάμπριελ, προκειμένου να υποβληθεί σε όλες τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να ενσωματωθεί στην ομάδα.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των πρασίνων εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα του: «Είχα τηλέφωνο από τον ατζέντη μου και μού είπε ότι ενδιαφέρεται ο Παναθηναϊκός. Καθίσαμε, το σκεφτήκαμε, είδαμε τι υπάρχει και καταλάβαμε ότι είναι μεγάλη ευκαιρία. Είναι μία ιστορική ομάδα και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ», τόνισε αρχικά.

Όσο για το αν έχει μιλήσει με τον πρώην συμπαίκτη του στους Lakers, Κέντρικ Ναν, σημείωσε: «Ναι, μίλησα με τον Ναν και του είπα ότι έρχομαι και μου είπε να πάμε δυνατά».

Τέλος, έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους του Παναθηναϊκού AKTOR: «Είμαι εδώ. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε την EuroLeague. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτά που μπορώ να προσφέρω και χαρούμενος που είμαι εδώ», είπε.

Δείτε περισσότερα

«Τριφυλλοφόρος» και φέτος ο Παπανικολάου

«Πράσινη» η Ελίν Τίμερμαν

Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Σχετικά άρθρα

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή