Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Άταμαν: «Παίξαμε σαν να είναι ένα παιχνίδι της Euroleague»

Άταμαν: «Παίξαμε σαν να είναι ένα παιχνίδι της Euroleague»

Ο Εργκίν Άταμαν ήταν αρκετά ευχαριστημένος από την παρουσία των παικτών του, στο νικηφόρο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, όπου “σφράγισε” το πλεονέκτημα έδρας, και ο Τούρκος τεχνικός έδωσε τα συγχαρητήρια στους “πράσινους”, τονίζοντας πως έπαιξαν σαν να ήταν αγώνας της Euroleague.

Αναλυτικά:

Καλή δουλειά! Καλή νίκη γιατί ήταν μια δύσκολη κατάσταση. Δείξατε σπουδαίο χαρακτήρα, όπως ο Κώστας Σλούκας στο δεύτερο μέρος. Παίξαμε σαν να είναι ένα παιχνίδι της Euroleague, που χρειαζόμαστε για να πάρουμε γι’ ακόμη μια φορά τον τίτλο. Όπως επίσης παίξαμε σπουδαία άμυνα. Στην επίθεση είχαμε κάποια προβλήματα, αλλά παίξαμε σπουδαία άμυνα.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, ο κ. Γιαννακόπουλος, μού έστειλε ένα μήνυμα. Μου έγραψε ότι παίξατε σαν λιοντάρια και είναι περήφανος. Έχετε τα συγχαρητήριά του.

Οι παίκτες που έπαιξαν πολλά λεπτά χρειάζονται ξεκούραση. Θα δουλέψουμε ατομικά με τους υπόλοιπους που δεν έπαιξαν πολύ. Όσοι έπαιξαν πολλά λεπτά μπορούν να ξεκουραστούν γιατί έχουμε ακόμη ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα στη Ζάλγκιρις. Είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να κερδίσουμε.

Απολαύστε αυτή τη νίκη στο ντέρμπι, μέχρι αύριο. Είναι σημαντική νίκη για μας, πήραμε ένα μεγάλο προβάδισμα για να τερματίσουμε στην πρώτη θέση της κατάταξης.

Αλλά, μέχρι το πρωί της Τετάρτης πρέπει να προετοιμαστούμε πνευματικά και σωματικά για τον αγώνα με τη Ζάλγκιρις.

Δείτε περισσότερα

Υποστηρίζει τη διεξαγωγή του «Π. Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ η πράσινη ΠΑΕ

Μπάρμπεκιου με οικογενειακό κλίμα (pic+vid)

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

Σχετικά άρθρα

Το know how του Ομπράντοβιτς για την κορυφή

Υποστηρίζει τη διεξαγωγή του «Π. Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ η πράσινη ΠΑΕ

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

Μπαντιό τριετίας!

“Οριστικοποιείται η συμφωνία με Μπαντιό – Στα 5 εκατ. ευρώ η συμφωνία”

Κοντός: Αν θέλει Μπαντιό ο Ομπράντοβιτς, θα κάνουμε τα πάντα