Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ράγκμπι: Νίκη στην Πάτρα με τη μεγαλύτερη εκτός έδρας παρουσία!

Ράγκμπι: Νίκη στην Πάτρα με τη μεγαλύτερη εκτός έδρας παρουσία!

Τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμα ματς στο πρωτάθλημα πέτυχε η ομάδα ράγκμπι του Παναθηναϊκού, καθώς νίκησε τους Springboks Αντιλόπες στην Πάτρα με 35-28.

Παρά το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός είχε πέντε απουσίες και τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια του ματς ο Χιώνης στη μύτη, εντούτοις οι «πράσινοι» πήραν μια περήφανη νίκη κόντρα σε έναν αντίπαλο που είχε επίσης νίκη την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Αναμφίβολα άξια αναφοράς ήταν η παρουσία των 150  οπαδών του Παναθηναϊκού από την Πάτρα και άλλες περιοχές. Αναμφίβολα πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκτός έδρας παρουσία των οπαδών του Συλλόγου σε εκτός έδρας αγώνα του τμήματος.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Συνεχίζει στα πράσινα η Χατζηλεοντή

Παναθηναϊκός ΑΟ: «Ευχαριστούμε τον Γιάννη Αλαφούζο για τη στήριξη σε σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις»

Παραμένει «πράσινη» η Σταμολάμπρου

Το σχέδιο για τη Λεωφόρο με ανοιχτά γήπεδα και τη Θ13! (pics)

Λήγει σήμερα η προθεσμία για κάρτα μέλους του Ερασιτέχνη και μαζί της η προτεραιότητα για τον Βοτανικό

Απορρίφθηκε η προσωρινή διαταγή για τα ασφαλιστικά μέτρα κατά των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού

Ερντέμ: Με το ίδιο πάθος και πίστη…