Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Τετέ: Ήρθαμε για τη νίκη και έτσι παίξαμε, είναι δύσκολα τα ντέρμπι

Τετέ: Ήρθαμε για τη νίκη και έτσι παίξαμε, είναι δύσκολα τα ντέρμπι

Ο Τετέ μετά το 1-1 με τον Ολυμπιακό στάθηκε πως ότι η ομάδα του πρέπει να συνεχίσουν σε αυτό τον ρυθμό.

Αναλυτικά όσα στην κάμερα της Cosmote TV:

«Ήξερα πως θα είναι δύσκολο ματς. Παίξαμε καλά αμυντικά, είναι δύσκολα τα ντέρμπι, παίξαμε καλά μετά την κόκκινη, ήρθε το πέναλτι και ισοφαρίσαμε.

Ήρθαμε για τη νίκη και έτσι παίξαμε. Στεκόμαστε καλά και θέλουμε να συνεχίσουμε ακόμα καλύτερα παρά τον ένα βαθμό που πήραμε σήμερα».

Δείτε περισσότερα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Νίστρουπ: Κοιμώμενος γίγαντας ο Παναθηναϊκός

Σχετικά άρθρα

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ

Νίστρουπ στους παίκτες: Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή

Πένια: Οφείλουμε να χαρίσουμε νίκες στον κόσμο μας