Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Τετέ: Ήρθαμε για τη νίκη και έτσι παίξαμε, είναι δύσκολα τα ντέρμπι

Τετέ: Ήρθαμε για τη νίκη και έτσι παίξαμε, είναι δύσκολα τα ντέρμπι

Ο Τετέ μετά το 1-1 με τον Ολυμπιακό στάθηκε πως ότι η ομάδα του πρέπει να συνεχίσουν σε αυτό τον ρυθμό.

Αναλυτικά όσα στην κάμερα της Cosmote TV:

«Ήξερα πως θα είναι δύσκολο ματς. Παίξαμε καλά αμυντικά, είναι δύσκολα τα ντέρμπι, παίξαμε καλά μετά την κόκκινη, ήρθε το πέναλτι και ισοφαρίσαμε.

Ήρθαμε για τη νίκη και έτσι παίξαμε. Στεκόμαστε καλά και θέλουμε να συνεχίσουμε ακόμα καλύτερα παρά τον ένα βαθμό που πήραμε σήμερα».

Δείτε περισσότερα

O Παναθηναϊκός αποθέωσε τον κόσμο για την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ (vid)

Mε κάταγμα στα πλευρά έπαιζε ο Ναν στο δεύτερο ημίχρονο!

Καταθέτει μηνύσεις σε Ναν – Λεσόρ ο Ολυμπιακός

H μεγάλη ένταση στο ΣΕΦ με τα ΜΑΤ σε παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)

Σχετικά άρθρα

Τεχνικός διευθυντής ο Κοτσόλης, σε ρόλο συμβούλου ο Κορόνα

«Φουλάρει» για να κάνει δικό του τον Τσάπρα

Βλέπει τον Ολλανδό Φαν Ντρόγκελεν

Τελείωσε και ο Ερνάντεθ (pic)

Παρελθόν και ο Ρενάτο Σάντσες (pic)

Παρελθόν και ο Λαφόν (pic)

Παρελθόν ο Κώτσιρας