Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό από την Super League

Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό από την Super League

Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό όργανο της Super League επέβαλε χρηματικό πρόστιμο 1.500 ευρώ στον Παναθηναϊκό για χρήση λέιζερ και υβριστικά συνθήματα.

Αναλυτικά οι αποφάσεις:

«Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:

ΠΡΟΣ ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Δέχεται ότι η εγκαλουμένη τέλεσε τις αποδιδόμενες σε αυτήν πειθαρχικές παραβάσεις. Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ α) τη χρηματική ποινή των χιλίων (1.000,00) ευρώ για την 1η πράξη (παράβαση άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4, περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. α’ του Π.Κ. της ΕΠΟ) και β) τη χρηματική ποινή των χιλίων (1.000,00) ευρώ για την 2η πράξη (παράβαση άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4, περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ). Καθορίζει συνολική χρηματική ποινή, ποσού χιλίων πεντακοσίων (1.500,00) ευρώ.

(αγώνας της 11-5-2025 με την ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

Δείτε περισσότερα

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Λεσόρ σε Αταμάν: Σε ευχαριστώ για όλα (pic)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Σχετικά άρθρα

Συμφωνία για νέο δανεισμό του Τσάβες

Νίστρουπ: «Ενθουσιασμένος που είμαι εδώ, πάμε ΠΑΟ» (vid)

Έπιασε δουλειά ο Νίστρουπ (vid)

Επαφές επί προσωπικού ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή του Τσάπρα

Έφτασε στην Ελλάδα ο Νίστρουπ

Φιλικό με τη Γκρασχόπερς στη Λεωφόρο

“Κλειδώνει” Τσάπρα άμεσα – Στο Κορωπί από την πρώτη μέρα