Μια ακόμη σταθερή παρουσία θα διατηρηθεί στο προπονητικό επιτελείο του Παναθηναϊκού Πρόκειται για τον Βασίλη Σίμτσακ, ο οποίος θα συνεχίσει κανονικά στο πλευρό του Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Σέρβος προπονητής είχε την Πέμπτη (25/6) προσωπική συνάντηση με τον Σίμτσακ και ο 45χρονος βοηθός θα παραμείνει προσφέροντας τις υπηρεσίες του στους «πράσινους». Το ίδιο ισχύει και για τον Σάββα Καμπερίδη, του οποίου η ανανέωση είχε επισημοποιηθεί νωρίτερα.
Ο Βασίλης Σίμτσακ εντάχθηκε στον Παναθηναϊκό το 2021 μαζί με τον Δημήτρη Πρίφτη και, έπειτα από το πέρασμά του από την Τόφας, επέστρεψε στην ομάδα τον Φεβρουάριο του 2023, όταν ανέλαβε ο Χρήστος Σερέλης στη θέση του Ντέγιαν Ράντονιτς. Από τότε παραμένει σταθερό στέλεχος του προπονητικού τιμ του συλλόγου.