Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ράγκμπι: Νίκη στην Πάτρα με τη μεγαλύτερη εκτός έδρας παρουσία!

Ράγκμπι: Νίκη στην Πάτρα με τη μεγαλύτερη εκτός έδρας παρουσία!

Τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμα ματς στο πρωτάθλημα πέτυχε η ομάδα ράγκμπι του Παναθηναϊκού, καθώς νίκησε τους Springboks Αντιλόπες στην Πάτρα με 35-28.

Παρά το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός είχε πέντε απουσίες και τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια του ματς ο Χιώνης στη μύτη, εντούτοις οι «πράσινοι» πήραν μια περήφανη νίκη κόντρα σε έναν αντίπαλο που είχε επίσης νίκη την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Αναμφίβολα άξια αναφοράς ήταν η παρουσία των 150  οπαδών του Παναθηναϊκού από την Πάτρα και άλλες περιοχές. Αναμφίβολα πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκτός έδρας παρουσία των οπαδών του Συλλόγου σε εκτός έδρας αγώνα του τμήματος.

Δείτε περισσότερα

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Σχετικά άρθρα

Ομπράντοβιτς: «Καλώς ήρθες πίσω βασιλιά» (pic)

Στην πλατφόρμα Αλαφούζου και οι αγώνες του Ερασιτέχνη!

Εκδόθηκε η άδεια των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη στο Βοτανικό

Ημέρα… Παύλου Γιαννακόπουλου!

Ανανεώσεις για Κωτούλα και Χατζηγιακουμή

Συνεχίζει στον Παναθηναϊκό η Πρινς

Παραμένει στο Tριφύλλι η Κριμίλη