Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό από την Super League

Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό από την Super League

Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό όργανο της Super League επέβαλε χρηματικό πρόστιμο 1.500 ευρώ στον Παναθηναϊκό για χρήση λέιζερ και υβριστικά συνθήματα.

Αναλυτικά οι αποφάσεις:

«Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:

ΠΡΟΣ ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Δέχεται ότι η εγκαλουμένη τέλεσε τις αποδιδόμενες σε αυτήν πειθαρχικές παραβάσεις. Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ α) τη χρηματική ποινή των χιλίων (1.000,00) ευρώ για την 1η πράξη (παράβαση άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4, περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. α’ του Π.Κ. της ΕΠΟ) και β) τη χρηματική ποινή των χιλίων (1.000,00) ευρώ για την 2η πράξη (παράβαση άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4, περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ). Καθορίζει συνολική χρηματική ποινή, ποσού χιλίων πεντακοσίων (1.500,00) ευρώ.

(αγώνας της 11-5-2025 με την ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ)

Δείτε περισσότερα

Το βάρος στο build up – Την Πέμπτη στο Άπελντοορ

«Τριφυλλοφόρος» και φέτος ο Παπανικολάου

«Πράσινη» η Ελίν Τίμερμαν

Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr

Σχετικά άρθρα

Το βάρος στο build up – Την Πέμπτη στο Άπελντοορ

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Έμφαση στα τελειώματα – Σε δύο γκρουπ χωρίστηκαν οι “πράσινοι”

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε το ποσό για Γένσεν – Ο Νίστρουπ πιέζει προσωπικά

Πρώτη προπόνηση για Τσάπρα και Πένια

Πρόταση του Παναθηναϊκού στον Ράστοντερ