Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι και επίσημα προπονητής του Παναθηναϊκού, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να τον καλωσορίζει στην επίσημη παρουσίαση και να λέει χαρακτηριστικά πως ο Ζοτς επέστρεψε εκεί που ανήκει, δηλαδή στην οικογένεια του.
Αναλυτικά:
Το 2024 είχα πει ότι θα προσπαθήσουμε να ξανακάνουμε τον Παναθηναϊκό τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, κάποιοι μπορεί να αμφέβαλλαν. Κατακτήσαμε την EuroLeague, φέραμε το Final Four στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το καλύτερο γήπεδο της Ευρώπης και τώρα έρχεται η στιγμή να κλείσει ο κύκλος με τον πιο ιδανικό τρόπο.
Επιστρέφει ο κορυφαίος των κορυφαίων. Η αγάπη μας, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με τις περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Παναθηναϊκού.
Για το αν είναι από τα καλύτερα δώρα που έχει λάβει, δεδομένου ότι σήμερα έχει γενέθλια: «Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά ένα τέτοιο δώρο δεν έχει να κάνει με γενέθλια. Όπως είπα και στον ίδιο, βλέποντας τη χαρά στα μηνύματα και στα πρόσωπα του κόσμου, δεν υπάρχουν ούτε γενέθλια ούτε τίποτα. Είναι για μένα μεγαλύτερο και από Ευρωπαϊκό. Είναι η μεγαλύτερη μέρα εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Αυτό δεν είναι δώρο, είναι υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού».
Για το πως ωρίμασε η ιδέα της επιστροφής, ο κ. Γιαννακόπουλος είπε: “Για μένα αυτή η σκέψη δεν έφυγε ποτέ από το μυαλό μου. Από τη στιγμή που ανέλαβα τον Παναθηναϊκό, πίστευα ότι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έπρεπε, όφειλε και ήθελα να επιστρέψει κάποια στιγμή στην ομάδα.
Ήταν μια ιδέα που υπήρχε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και, τα τελευταία χρόνια, ωρίμαζε συνεχώς. Θεωρούσα πως, όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή και οι συνθήκες θα είναι οι σωστές, ο δρόμος μας θα συναντηθεί ξανά.
Ευτυχώς, αυτή η στιγμή έφτασε”.
Για το πως θα πλαισιωθεί το σταφ ο Γιαννακόπουλος είπε: «Ο Παναθηναϊκός έχει τέτοια ιστορία, έχουν περάσει ιερά τέρατα, που έχουν περάσει από πόστα και ήδη προσφέρουν. Ο Παναθηναϊκός είναι ανοιχτός και όποιος θεωρεί ότι ο κ. Ομπράντοβιτς ότι μπορεί να είναι χρήσιμος για τον Παναθηναϊκό, οι πόρτες είναι ανοιχτές. Ο Παναθηναϊκός έχει την ιστορία του και το μέλλον του».
Για τη δυναμική του Ολυμπιακού και αν είναι ακόμη μεγαλύτερο το κίνητρο: «Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοι. Φαντάζομαι για τη Ρεάλ μιλάτε… Αν θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ, βέβαια θέλουμε. Ο κ. Ομπράντοβιτς είναι ο νούμερο ένα άνθρωπος που θα μπορούσε αυτό να το φέρει εις πέρας. Ελπίζουμε ο Θεός να μας χαρίσει την υγειά μας και μια μέρα να είμαστε εδώ και να περάσουμε τη Ρεάλ».
Στην ερώτηση αν αυτό ήταν το καλύτερο δώρο ψηλά στον ουρανό για τη γιορτή του πατέρα, ο επικεφαλής της ΚΑΕ Παναθηναϊκός απάντησε με λίγες λέξεις: «Σίγουρα θα είναι χαρούμενοι από εκεί πάνω, δεν θα πω κάτι άλλο. Και κάτι ακόμα: Μπορείτε να το φανταστείτε; Ο Ζέλικο επέστρεψε»