Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ομπράντοβιτς: Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα

Ομπράντοβιτς: Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα

Έντονα συγκινημένος ήταν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, στη διάρκεια της παρουσίαση του από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, λέγοντας πως ο Παναθηναϊκός είναι από τα καλύτερα κλαμπ του κόσμου, ενώ ευχαρίστησε τον κόσμο για τη θερμή υποδοχή.

Αναλυτικά:

Ευχαριστώ για την ευκαιρία, ήταν μια πολύ ωραία κουβέντα και ήταν εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλο. Πάντοτε συνεννοούμαστε, ποτέ δεν χάσαμε την επαφή μας όλα αυτά τα χρόνια.

Ευχαριστώ για την υποδοχή, όπως λέω κάθε φορά που έρχομαι εδώ, είναι κάτι ξεχωριστό για μένα. Έχω σύνδεση με την Αθήνα και είναι χαρά μου να είμαι εδώ. Ευχαριστώ και χαίρομαι που είμαι εδώ, σε ένα κλαμπ, όχι από τα καλύτερα της Ευρώπης, αλλά του κόσμου.

Για το αν μεγάλωσε και ο δικός του μύθος μαζί με τον Παναθηναϊκό και το αν έχει έξτρα κίνητρο που θα καθοδηγήσει τον Παναθηναϊκό στο ανακαινισμένο του γήπεδο: «Χρόνια Πολλά στον πρόεδρο, το ξέχασα (γέλια). Είμαι όμως φορτισμένος συναισθηματικά σήμερα. Πιστεύω πως στη ζωή όλων το κίνητρο είναι κλειδί. Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα.

Αυτό το γήπεδο ανακαινίστηκε και είναι κάτι ξεχωριστό, χάρη στον Δημήτρη. Μέσα μου υπάρχει φωτιά να συνεχίσω να είμαι προπονητής. Ήταν εύκολο να βρω κίνητρο σε αυτό το μέρος. Ποτέ δεν έχασα επαφή με αυτή την οικογένεια και αυτούς τους ανθρώπους. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να δείξω σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους. Αγάπη υπάρχει. Το παρελθόν είναι σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε στο παρόν και να κοιτάζουμε το μέλλον. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να φτιάξουμε, να καταλάβουμε τον κόσμο που είναι από πίσω μας και να δώσουμε όλοι μας ό,τι έχουμε μέσα μας».

Για το πότε ωρίμασε η απόφαση της επιστροφής: «Αυτές τις μέρες. Άφησα την Παρτίζαν το Νοέμβριο και είχα πει ότι θα μιλήσω τον Ιούνιο για το μέλλον μου. Συναντηθήκαμε πριν δύο μέρες με τον πρόεδρο. Πιστεύω πως ήταν σημαντικό να σεβαστώ τον εαυτό μου, για το πώς θα το κάνω. Να μιλήσω με… μένα. Σκέφτηκα κάποια πράγματα όλο αυτό το διάστημα, συναντηθήκαμε, είχαμε μια πολύ ευθεία συζήτηση και εδώ είμαστε. Τα απλά πράγματα είναι απλά πράγματα».

Για το αν έπαιξαν ρόλο Σλούκας και Λεσόρ στην επιστροφή του: «Μίλησα χθες με τον Σλούκα. Μετά την ανακοίνωση, ήταν στη Χαλκιδική. Θα συναντήσω όλους τους παίκτες. Με τον Σλούκα που τον ξέρω πολύ καλά θα είναι εύκολο. Με τον Ματίας δεν μίλησα, αλλά είμαι μόνο μια μέρα εδώ. Θέλω λίγο χρόνο».

Για το αν τον ανησυχεί η σύγκριση με την πρώτη του θητεία: «Αυτό δεν μπορώ να το αποφύγω. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει συγκρίσεις. Όμως, όπως είπα, το παρελθόν είναι καλό, αλλά πρέπει να ζούμε στο σήμερα και το αύριο. Όσα πετύχαμε, ήρθαν επειδή δουλέψαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Το τι θα γίνει κανείς δεν ξέρει. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα σκέφτομαι αυτή την ομάδα και τον σύλλογο που μου αρέσει.

Μπορεί πριν 20 μέρες η πρώτη μου επαφή με το μπάσκετ μετά από καιρό να ήταν η προπόνηση στο καμπ του Ντατόμε. Ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα. Η επαφή με το γήπεδο με κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο. Τώρα είναι η σειρά μου να κάνω τη δουλειά μου με τους παίκτες και όσους δουλεύουν στο κλαμπ. Υπάρχουν κάποια νέα πρόσωπα, αλλά όλοι είναι φίλοι. Ο σεβασμός είναι το πρώτο πράγμα που χρειάζεται. Πάνω από όλους είναι η ομάδα».

Ερώτηση για πιθανή επιστροφή Διαμαντίδη ή του Μπατίστ: «Ξέρω τις φήμες, είναι μέρος της ζωής με όλα τα ΜΜΕ και τα social media. Όλοι έχουν γνώμη. Τι να κάνω; Να βγαίνω κάθε μέρα και να λέω ότι αυτό είναι αλήθεια ή ψέμα; Δεν είναι έτσι η ζωή μου. Αντιμετωπίζω σοβαρά τη δουλειά μου. Όταν αποφασίσω ποιος θα είναι στο σταφ, πρώτα θα μιλήσω με τον πρόεδρο, τα άλλα στελέχη της διοίκησης και θα το μάθετε. Θα είμαι πάντα ανοιχτός. Δεν θα είναι μυστικό. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω ονόματα ή κάτι γι’ αυτό. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε».

Για το πως ένιωσε που πάτησε ξανά παρκέ: «Ήμουν προπονητής της Παρτίζαν και ήμουν χαρούμενος εκεί. Ποτέ δεν έβαζα στόχο για να κοιτάξω το μέλλον. Το Νοέμβριο πήρα μια πολύ δύσκολη απόφαση να φύγω. Δεν ήθελα να ακούσω τίποτα για το μπάσκετ για μια μεγάλη περίοδο. Εκείνος μπορούσε να μιλήσει. Δεν είναι απαραίτητο να μιλήσω για την ιστορία του Παναθηναϊκού και τι σημαίνει.

Είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για το παρελθόν και πώς είναι ο Παναθηναϊκός σήμερα. Εγώ πάντα θα σέβομαι κάθε αντίπαλο. Εμείς πρέπει να προσέξουμε τον εαυτό μας, πάντα με σεβασμό σε κάθε αντίπαλο, κάθε ομάδα, κάθε πρόσωπο. Όταν εστιάζεις στον εαυτό σου έχεις καλές πιθανότητες να φτάσεις εκεί που θες».

Για την αγάπη του κόσμου και πώς ένιωσε: «Ευτυχής, πώς να αισθανθώ; Δεν περίμενα να έρθει τόσος κόσμος. Περίμενα να κάνουμε μια συνέντευξη Τύπου. Ο κόσμος μου δείχνει την αγάπη του όλα αυτά τα χρόνια, ακόμη και όταν ερχόμουν ως αντίπαλος. Τώρα είμαι ξανά εδώ. Δεν έχω κάτι διαφορετικό να πω. Είμαι έτοιμος για δουλειά με τους ανθρώπους που είναι εδώ. (στα ελληνικά): Κύριε Αλβέρτη, είσαι έτοιμος;. Αυτό το κλαμπ είναι τόσο μεγάλο. Πρέπει σήμερα αμέσως να ξεκινήσουμε δουλειά. Πιθανότατα το πιο σημαντικό είναι το πώς να πείσουμε τους παίκτες, που είναι πιο σημαντικοί, τι σημαίνει να παίζουν για τον Παναθηναϊκό. Αυτή είναι η δουλειά μας. Πάντα θέλουμε να βλέπουμε ομάδα που να παλεύει. Πρέπει να δώσουμε ό,τι έχουμε μέσα μας»

Για το εάν θα γίνει ο πρώτος προπονητής που θα φτάσει τις 10 EuroLeague: «Θα είναι πολύ σπουδαίο αν ο Παναθηναϊκός πάρει το 8ο»

Δείτε περισσότερα

Συνθήματα και «ευχαριστούμε» στον Γιαννακόπουλο για τον Ομπράντοβιτς (vid)

Μπροστά στο άγαλμα του Π. Γιαννακόπουλου φωτογραφήθηκαν Ομπράντοβιτς και Δ.Γιαννακόπουλος

Ομπράντοβιτς: Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα

Γιαννακόπουλος: Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του!

Σχετικά άρθρα

Συνθήματα και «ευχαριστούμε» στον Γιαννακόπουλο για τον Ομπράντοβιτς (vid)

Γιαννακόπουλος: Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του!

Ημέρα Ζέλικο Ομπράντοβιτς!

Ο Ομπράντοβιτς φέρνει… εκτόξευση στο μπάτζετ

Υποδέχεται τον Ομπράντοβιτς η ΘΥΡΑ 13

Το συγκινητικό video της ΚΑΕ για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς (vid)

Ζέλικο Ομπράντοβιτς: Εκεί όπου η καρδιά δεν έπαψε ποτέ να χτυπά!