Με συνθήματα και “ευχαριστούμε” υποδέχτηκαν οι φίλοι του Παναθηναϊκού τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός όταν έφτασε στο ΟΑΚΑ για την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
O Δημήτρης Γιαννακόπουλος έσπευσε από την πλευρά του να τους ευχαριστήσει και στη συνέχεια εισήλθε μέσα στο κλειστό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos BC (@paobcgr)