Οι παίκτες του Παναθηναϊκού επέστρεψαν στις προπονήσεις μετά το ρεπό του Σαββάτου και ακολούθησαν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα μιάμισης ώρας, συνεχίζοντας σε εντατικούς ρυθμούς την προετοιμασία τους.
Στην ομάδα ενσωματώθηκε και ο Σίριλ Ντέσερς, ο οποίος ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Τότε θα αρχίσει να μπαίνει σε ένα μεγάλο μέρος προπόνησης με την ομάδα και να μετράει αντίστροφα, για να τον δούμε στα γήπεδα ίσως στο πρώτο δεκαήμερο Αυγούστου.
Οι υπόλοιποι παίκτες έκαναν τεστ αντοχής, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ανάκτησης κατοχής με τελειώματα φάσεων, καθώς και άσκηση τακτικής για επίθεση και άμυνα με υπεραριθμία. Το πρόγραμμα έκλεισε με μίνι τουρνουά σε περιορισμένο χώρο.
Την προπόνηση είδαν τρεις μικροί φίλοι του Παναθηναϊκού, που ήταν μέσα στην καλή χαρά βλέποντας τους παίκτες από κοντά. Μαζί με τους μπαμπάδες τους πήγαν στο προπονητικό κέντρο είδαν την προπόνηση, όπως και δύο-τρεις άλλοι φίλοι της ομάδας.