Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αποθεώθηκαν οι “πράσινοι” στο ΟΑΚΑ μετά την άλωση στο ΣΕΦ (vids)

Αποθεώθηκαν οι “πράσινοι” στο ΟΑΚΑ μετά την άλωση στο ΣΕΦ (vids)

ΟΑΚΑ

Λίγες ώρες μετά το σπουδαίο διπλό του Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ επί του Ολυμπιακού, χιλιάδες οπαδοί των “πρασίνων” βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ και αποθέωσαν τους παίκτες του Εργκίν Αταμάν, όπου τους ζήτησαν την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Χιλιάδες φίλοι της ομάδας περίμεναν την αποστολή, ενώ την στιγμή που έφτασε το λεωφορείο στο πάρκινγκ του γηπέδου οι παίκτες του Παναθηναϊκού γνώρισαν την αποθέωση.

Δείτε περισσότερα

«Πράσινη» η Ελίν Τίμερμαν

Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr

«Ζέστη, ένταση και πειθαρχία: Ο Νίστρουπ αλλάζει το ποδόσφαιρο του Παναθηναϊκού

Ρομάνο: Στην τελική ευθεία του Ντε Φράι

Σχετικά άρθρα

Γιαννακόπουλος για Φαλ: Εμείς δεν ελληνοποιούμε αθλητές, τυπικό πλέον να πάρει ελληνική ταυτότητα (vid)

Μπαμ με Φαλ!

Bazzar της ΚΑΕ στο ΟΑΚΑ (pic)

Διαμαντίδης: Χαρούμενοι και συγκινημένοι με την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Αντίο» και στον Σορτς (pic)

Πρόστιμο της ΔΕΑΒ σε Λεσόρ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ο Φαρίντ (pic)