Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Όταν ξεκινάμε τα παιχνίδια επιθετικά, κρατάμε τον έλεγχο του αγώνα

Αταμάν: Όταν ξεκινάμε τα παιχνίδια επιθετικά, κρατάμε τον έλεγχο του αγώνα

Τα συγχαρητήρια έδωσε ο Εργκίν Αταμάν στους παίκτες του Παναθηναϊκού στα αποδυτήρια των “πρασίνων”, μετά από την ευρεία νίκη του Τριφυλλιού επί της Αρμάνι Μιλάνο, ενώ στάθηκε τόσο στην εκπληκτική απόδοση στην επίθεση, όσο και στην άμυνα.

Αναλυτικά όσα είπε:

“Καλή δουλειά! Βλέπετε πως όταν ξεκινάμε τα παιχνίδια επιθετικά, κρατάμε τον έλεγχο του αγώνα. Όλοι έπαιξαν καλά, φυσικά ο Κέντρικ είχε μια φανταστική απόδοση στην επίθεση. Όλα τα παιδιά, όλοι ήταν θετικοί. Πήραν επιθετικά ριμπάουντ, παίξαμε καλή άμυνα.

Ο Παναγιώτης έπαιξε καλή άμυνα απέναντι στον πόιντ γκαρντ τους. Όλοι ήταν θετικοί. Κάθε απόδοση είναι σημαντική. Την προηγούμενη βδομάδα χάσαμε για 24 πόντους, απόψε (σ.σ.: χθες) κερδίσαμε με 29 πόντους.

Δεν παίζει όμως κανέναν ρόλο για το παιχνίδι της Πέμπτης. Πρέπει να είμαστε ήρεμοι, να ξεκουραστούμε. Η Μπασκόνια κέρδισε εκτός έδρας τη Μακάμπι Τελ Αβίβ. Θα έχουμε ακόμη έναν δύσκολο αγώνα. Συγκεντρωνόμαστε στο παιχνίδι της Πέμπτης. Κάναμε ένα σπουδαίο παιχνίδι. Συγχαρητήρια”.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Δεν μπορούμε να ασχοληθούμε άλλο με τον Νίκο Λεπενιώτη

Μπατίστ: Για μένα είναι ο Διαμαντίδης ο GOAT της Euroleague

Θ13 σε κυβέρνηση: Στήσατε παράγκα με Λιόλιους, Τσαρούχες

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Ο Μπαρτζώκας χαίρει μιας ιδιότυπους ασυλίας (vid)