Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Ανανέωση συνεργασίας με το ΥΓΕΙΑ!

Ανανέωση συνεργασίας με το ΥΓΕΙΑ!

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με το νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ για τη σεζόν 2025-26.

Ο Σύλλογος ευχαριστεί θερμά το ΥΓΕΙΑ για την πολυετή στήριξη και με μεγάλη χαρά ανακοινώνει τη συνέχιση της συνεργασίας του με το κορυφαίο νοσοκομείο ιδιωτικής νοσοκομειακής περίθαλψης στην Ελλάδα.

Δείτε περισσότερα

Break για το πλεονέκτημα τίτλου στο ΣΕΦ

Θύρα 13: Όλοι στο Caravel

Φέρνει τον αναλυτή της Κοπεγχάγης στην Αθήνα ο Νίστρουπ

Μέρος του προγράμματος ο Σλούκας – Κρίνεται την τελευταία στιγμή η συμμετοχή του

Σχετικά άρθρα

Συνεχίζει στα πράσινα η Χατζηλεοντή

Παναθηναϊκός ΑΟ: «Ευχαριστούμε τον Γιάννη Αλαφούζο για τη στήριξη σε σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις»

Παραμένει «πράσινη» η Σταμολάμπρου

Το σχέδιο για τη Λεωφόρο με ανοιχτά γήπεδα και τη Θ13! (pics)

Λήγει σήμερα η προθεσμία για κάρτα μέλους του Ερασιτέχνη και μαζί της η προτεραιότητα για τον Βοτανικό

Απορρίφθηκε η προσωρινή διαταγή για τα ασφαλιστικά μέτρα κατά των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού

Ερντέμ: Με το ίδιο πάθος και πίστη…