Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Πινγκ Πονγκ: Έδωσαν την τελευταία πράσινη παράσταση για φέτος…

Πινγκ Πονγκ: Έδωσαν την τελευταία πράσινη παράσταση για φέτος…

Πινγκ Πονγκ

Έπεσε η αυλαία για το πρωτάθλημα της ΠΟΦΕΠΑ για φέτος για το τμήμα πινγκ πονγκ ΑμεΑ του Παναθηναϊκού που κράτησε ψηλά τη σημαία στην πρώτη ιστορική του παρουσία στη διοργάνωση κόντρα σε έναν…καταπράσινο αντίπαλο στην Καλλιθέα

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η πρώτη σεζόν του τμήματος πινγκ πονγκ ΑμεΑ του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα της ΠΟΦΕΠΑ.

Το «τριφύλλι» αγωνίστηκε κόντρα στους Green Warriors και παρά την ήττα με 5-2 άπαντες βγήκαν…νικητές μέσα σε ένα άκρως Παναθηναϊκό κλίμα.

Οι σημερινοί αγώνες

Κουταντές-Γρατσώνη 3-2

Τοκάλογλου-Φύτρος 3-1

Τσιώνης-Λαγός 1-3

Τοκάλογλου-Γρατσώνη 3-0

Κουταντές-Λαγός 3-2

Τσιώνης-Φύτρος 2-3

Τοκάλογλου-Λαγός 3-2

Προπονήτρια :Ηρώ Μαλλιαρού

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αντίπαλοι προσέφεραν μια καταπράσινη μπλούζα της ομάδας τους δώρο στο τμήμα φτιάχνοντας παντοτινούς Παναθηναϊκούς δεσμούς.

Δείτε περισσότερα

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

«Πράσινο» φουλάρισμα για Κρίστιανσεν

Μπαντιό τριετίας!

Σχετικά άρθρα

«Τριφυλλοφόρος» και φέτος ο Παπανικολάου

Ομπράντοβιτς: «Καλώς ήρθες πίσω βασιλιά» (pic)

Στην πλατφόρμα Αλαφούζου και οι αγώνες του Ερασιτέχνη!

Εκδόθηκε η άδεια των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη στο Βοτανικό

Ημέρα… Παύλου Γιαννακόπουλου!

Ανανεώσεις για Κωτούλα και Χατζηγιακουμή

Συνεχίζει στον Παναθηναϊκό η Πρινς