Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Καλαϊτζάκης: Μας έλειψε ο καλός μας εαυτός στην άμυνα

Καλαϊτζάκης: Μας έλειψε ο καλός μας εαυτός στην άμυνα

Εκ των διακριθέντων του Παναθηναϊκού από την ευρεία νίκη επί του Άρη ήταν ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης, ο οποίος τόνισε την καλή κατάσταση της ομάδας του.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Έλληνας διεθνής περιφερειακός ανέφερε αρχικά: «Κάναμε πολύ καλή δουλεία στο αμυντικό κομμάτι, βάλαμε και τρεις σερί κατοστάρες αυτή την εβδομάδα.

Μας έλειψε και θέλαμε να βρούμε τον καλό μας εαυτό στην άμυνα. Κάναμε το 3/3, είμαστε χαρούμενοι και σε καλή ψυχολογική κατάσταση παρότι χάσαμε τον Λεσόρ. Πρέπει να πορευτούμε χωρίς αυτόν για μεγάλο διάστημα και όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε το κενό του.

Για την αγωνιστική κοιλιά που έκανε πρόσφατα η ομάδα: «Μιλήσαμε πολλή ώρα στα αποδυτήρια και μετά το ματς μετά την Εφές. Είπαμε δε θα αφήσουμε να ξαναγίνει αυτό. Δώσαμε υπόσχεση στον εαυτό μας, ξεκινήσαμε καλά αυτή την εβδομάδα και έχουμε δύσκολο πρόγραμμα μπροστά μας».

Για τον Λεσόρ: «Είναι δύσκολο να βλέπεις έναν τέτοιο τύπο να φεύγει και να ουρλιάζει έτσι. Ήταν μια τρομερή στιγμή για όλους. Τον βλέπουμε πιο πολύ και από την οικογένειά μας, είναι αδερφός μας. Είναι ένας δύσκολος τραυματισμός…».

Δείτε περισσότερα

«Πράσινη» η Τοντάι

Η πιο απαιτητική προπόνηση και το μπάρμπεκιου μέσα από τα μάτια του Τετέι (vid)

Το know how του Ομπράντοβιτς για την κορυφή

Υποστηρίζει τη διεξαγωγή του «Π. Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ η πράσινη ΠΑΕ

Σχετικά άρθρα

“Πράσινος” ο Ράστοντερ – Υπογράφει τετραετές τη Δευτέρα

Το know how του Ομπράντοβιτς για την κορυφή

Υποστηρίζει τη διεξαγωγή του «Π. Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ η πράσινη ΠΑΕ

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

Μπαντιό τριετίας!

“Οριστικοποιείται η συμφωνία με Μπαντιό – Στα 5 εκατ. ευρώ η συμφωνία”