Στο περιθώριο του Stoiximan Aegean Ball Festival στη Σύρο, ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε στην COSMOTE TV για το παρόν και το μέλλον του Παναθηναϊκού.
Ο θρύλος των «πρασίνων» δεν έκρυψε την αισιοδοξία του για τη νέα σελίδα που γυρίζει η ομάδα, υπογραμμίζοντας ότι η επιτυχία απαιτεί συνέπεια στη δουλειά και συσπείρωση όλων όσων έχουν στην καρδιά τους τον σύλλογο.
Για την επόμενη μέρα του Παναθηναϊκού δήλωσε:
«Νομίζω ότι ήρθε ένας άνθρωπος που τον αγαπούσαμε όλοι, που περάσαμε πανέμορφα, χαρήκαμε, συγκινηθήκαμε. Θεωρώ ότι με έναν τέτοιον άνθρωπο μπροστά νομίζω πως οι μέρες του Παναθηναϊκού θα είναι καλύτερες. Δεν είναι εύκολο, θα πρέπει να πέσει πολλή δουλειά. Το παρελθόν είναι παρελθόν και πλέον ξεκινάει μία καινούργια μέρα. Αυτοί που αγαπάνε τον Παναθηναϊκό θα είναι εκεί πέρα για να βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό να κατακτήσει τους στόχους που θέλει».
Αναφερόμενος στην προσωπική του κατάσταση, είπε:
«Δόξα τον Θεό είμαι καλά».
Σε ερώτηση για το αν ένιωθε πίεση κατά τη διάρκεια των αγώνων, απάντησε:
«Με απασχόλησε, πολύ κιόλας. Η καρδούλα μου το ήξερε. Δεν υπάρχει νομίζω παίκτης που να μην έχει πίεση μέσα στο παρκέ».
Τέλος, σχολιάζοντας αν η πίεση τον βοήθησε να εξελιχθεί ως αθλητής, ανέφερε:
«Όλους μας κάνει καλύτερο. Η πίεση σου βγαίνει μέσα στο παιχνίδι, να γίνεσαι καλύτερος, να εξελίσσεσαι γιατί μόνο θα προοδεύσεις».