Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Αταμάν: Ο Ναν έβαλε 39 πόντους και για τα δύο παιχνίδια

Αταμάν: Ο Ναν έβαλε 39 πόντους και για τα δύο παιχνίδια

Ο Εργκίν Αταμάν αναφέρθηκε στον Κέντρικ Ναν, στην ατμόσφαιρα και τόνισε πως οι «πράσινοι» έχασαν και πέρσι από τις ίδιες ομάδες, οπότε δεν πρέπει να αγχώνονται οι φίλαθλοι.

Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της NOVA:

«Ο Ναν δεν έπαιξε στο προηγούμενο ματς αλλά έβαλε 39 πόντους και για τα δύο παιχνίδια.

Αρχίσαμε πολύ καλά το ματς με επιθετικότητα στην άμυνα, ειδικά με τον Καλαϊτζάκη. Παίξαμε πολύ καλή άμυνα στον Μίροτιτς και τον ΛεΝτέι. Επιτεθήκαμε στο low-post με τον Λεσόρ, πήραμε πόντους από μέσα, μοιράσαμε την μπάλα. Δεν παίξαμε πολλά pick-and-roll αλλά βρήκαμε σκορ με καλή κίνηση της μπάλα.

Στην 2η περίοδο χάσαμε λίγο τον ρυθμό μας. Στην 4η περίοδο συνεχίσαμε να παίζουμε καλά, όλοι έπαιξαν καλά. Πήραμε νίκη και θέλουμε και την επόμενη στην διπλή εβδομάδα. Είναι περίεργη η Euroleague. Χάσαμε με 24 πόντους, κερδίσαμε με 29. Είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρωθούμε και να πάρουμε τη νίκη κόντρα στην Μπασκόνια. Ήταν μία δύσκολη περίοδος. Ήταν τρομερή η ατμόσφαιρα σήμερα.

Έπρεπε να παίξουμε διαφορετικά, να έχουμε άλλο κίνητρο, να έχουμε αυτοπεποίθηση. Πριν το ματς ήμουν ήρεμος ότι μπορούσαμε να κερδίσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι στην έδρα μας και να πάρουμε εκτός έδρας νίκες. Θέλω να πω σε όσους είναι λίγο εκνευρισμένοι για τις ήττες πως και πέρσι χάσαμε από αυτές τις ομάδες. Δεν υπάρχει πρόβλημα, συνεχίζουμε να πιστεύουμε και προχωράμε».

Δείτε περισσότερα

Μπάρμπεκιου με οικογενειακό κλίμα (pic+vid)

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

Σχετικά άρθρα

Υποστηρίζει τη διεξαγωγή του «Π. Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ η πράσινη ΠΑΕ

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

Μπαντιό τριετίας!

“Οριστικοποιείται η συμφωνία με Μπαντιό – Στα 5 εκατ. ευρώ η συμφωνία”

Κοντός: Αν θέλει Μπαντιό ο Ομπράντοβιτς, θα κάνουμε τα πάντα

Φαλ: «Μεγάλο ρόλο ο Ομπράντοβιτς, στόχος μου η Euroleague» (vid)