Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η πράσινη ενημέρωση!

Θύρα 13: Χωρίς λεφτά, πρόεδρο και σχέδιο για το αύριο το καλύτερο για το σύλλογο ήταν να παραιτηθούν

Θύρα 13: Χωρίς λεφτά, πρόεδρο και σχέδιο για το αύριο το καλύτερο για το σύλλογο ήταν να παραιτηθούν

Θέση για τις εξελίξεις στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό παίρνει η Θύρα 13. Ο μεγαλύτερος πυρήνας οπαδών του Τριφυλλιού τοποθετείται όσα ακούστηκαν μετά τις παραιτήσεις μελών του Δ.Σ. έπειτα τις χθεσινές (28/4) εκλογές, τονίζοντας πως «Χωρίς λεφτά, πρόεδρο και σχέδιο για το αύριο το καλύτερο που είχαν να κάνουν ήταν να παραιτηθούν».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 13:

«Μας αναγκάζετε πάλι γραφικοί και ιντριγκαδόροι του πληκτρολογίου , να τοποθετηθούμε δημόσια για να μπει απλά ένα τέλος, σε ότι αφορά τη λάσπη προς τη Θύρα 13. Εκεί λοιπόν που χαζεύατε ακόμα τα βίντεο από το κλειστό του ΟΑΚΑ και τους περισσότερους από 12.000 που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΘΥΡΑΣ 13 για μία προπόνηση σε μισή μέρα , τώρα ξαφνικά πήρατε ζωή μέσα από το ψέμα που κατασκευάσατε.

Θα σας προσγειώσουμε όμως γρήγορα στην πραγματικότητα, για να τελειώνουμε και με εσάς που αφήνετε επίτηδες να συντηρείται μία τέτοια κατάσταση, αλλά και με εσάς που τρέφεστε από αυτό…

Η Θύρα 13 ήταν και θα είναι πάντα ο θεματοφύλακας του συλλόγου. Δε θα πούμε πολλά, ούτε θα δώσουμε αξία στον πόλεμο των ανώνυμων τρολ και των σελίδων που αποτελούνται από φαντάσματα, που απλά βάζουν στον τίτλο τους ένα 13.

Οι εκλεγμένοι κύριοι και κυρίες, που εκλέχθηκαν απολύτως δημοκρατικά απ’ τον κόσμο του Παναθηναϊκού και της Θύρας 13, αντί να πουν ότι αλλά ευαγγελίζονταν και υπόσχονταν τις προηγούμενες ημέρες, φαντάστηκαν σημεία και τέρατα και επειδή δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος των λεγομένων τους, υπονόησαν τραμπουκισμούς κάτι το οποίο και δε συνέβη ποτέ!

Τουλάχιστον 50 άτομα ήταν παρόντες. Από τη στιγμή λοιπόν που ούτε τις συμβάσεις του γηπέδου θα καταγγείλουν όπως αρχικά διατυμπάνιζαν, ούτε λεφτά να βάλουν στο σύλλογο έχουν, ούτε κάποιον χρηματοδότη, ούτε και κάποιον να προτείνουν ως πρόεδρο, όπως όλα αυτά παραδέχτηκαν, το καλύτερο για το σύλλογο ήταν να παραιτηθούν.

Ο λόγος απλός… Δεν είχαν κανένα έτοιμο σχέδιο για την συνέχεια του συλλόγου. Όσο για το αν θα μπει ο Αλαφούζος στο ΔΣ είναι αυτονόητο ότι ΔΕΝ είναι αποδεκτό από εμάς. Μην αναλωνόμαστε με τα αυτονόητα!

Για λιγότερο από ένα 24ωρο πήρατε ζωή ΤΩΡΑ ΣΚΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ !

ΘΥΡΑ 13 – 1966 -»

Δείτε περισσότερα

Παραμένει και ο Σίμτσακ

Κριστιάνσεν και Ραστόντερ στο στόχαστρο μετά τον Ντε Φράι

Πάνω από 7.000 κόσμος στο ανοιχτό ΟΑΚΑ: Το σενάριο-έκπληξη για τον τελικό του « Παύλος Γιαννακόπουλος»

«Πράσινο» φουλάρισμα για Κρίστιανσεν

Σχετικά άρθρα

«Τριφυλλοφόρος» και φέτος ο Παπανικολάου

Ομπράντοβιτς: «Καλώς ήρθες πίσω βασιλιά» (pic)

Στην πλατφόρμα Αλαφούζου και οι αγώνες του Ερασιτέχνη!

Εκδόθηκε η άδεια των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη στο Βοτανικό

Ημέρα… Παύλου Γιαννακόπουλου!

Ανανεώσεις για Κωτούλα και Χατζηγιακουμή

Συνεχίζει στον Παναθηναϊκό η Πρινς